With or without you!

Nersjunken i min skäna fåtölj sitter jag nu har och tänker typ på italienska uttryck? Att ha italienska i 2 timmar och 45 minuter sist på skoldagen en måndag tar kol på en, helt ärligt.
Dagen har varit skön, men ändå jobbig. Började med ett spinningspass på träningscenter, sen var det iväg att ha orientering på P18 på gympan, puh! Sen italienska hur länge som helst uppå de, så jag har gjort mig förtjänt av att slappa i fåtöljen. Som ni kanske märker så har jag börjat träna igen, det betyer att jag är frisk!! hur skönt som helst. Har iofs lite huvudvärk fortfarande och jag känner mig lite hängig, man va fan, nu orkar jag inte vila mer! Innebandy imorgon och jag är världens lyckligaste!

Kvällen kommer att inkludera:

- Min bok som ska vara utläst snart på svenskan.

- Chokladmuffins som jag och helen bakade igår.

- En promenad med Elin om hon orkar efter fotbollsträningen hon är på nu.

- Plugga italienska.

- Saknad av Ryssland folket



jag ♥ pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0