upp&ner och bak&fram.

ja, dagen har varit lite spridd eller hur jag ska förklara, mkt har hänt fast egentligen inte ett skit. Började med en lektion, sen rast i typ tre timmar, pluggade lite, sen drog jag och tjejerna i klassen som jag umgås me hem till mig och åt kladdkaka - dagens höjdpunkt! sen var de dags för svenska och sen var skoldagen över. Gick lite på stan, köpte två tröjor och tog en morotskaka på donken. Hämtade upp Andree vid bussen och fick då reda på att vi skulle dra ut mitt i ingenstans typ 7 kilometer från stan och köpa en gitarr? som om han är musikalisk, naj! så har suttit och hört på hans gnolande på gitarren i kväll, ostämd var den me och han vet inte hur man stämmer den heller. sen kom min (sl)Emma med tacos till oss, heaven. Vi har ätit godis, myst och skrattat till en full Johanna som senare hämtades från en ganska oklar krogenrunda. Nu sover Emma i soffan, Johanna på sitt rum och Andree på en madrass på golvet. så jag ska nog också krypa till sängs.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

tack :D

jo men jag tycker det är intressant! :)

2009-09-05 @ 17:22:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0