Ta ett djupt andetag och räkna till tio!

Ja, de är verkligen vad man måste göra ibland för att inte bubbla över!!

Dagen har vart en riktigt slappis-dag. Vaknade runt 12 av en jävla kudde i facet av lilla mongoungen helen, jävla cp rent ut sagt! sorry helen, men fan du var inte omtyckt imorse. vi käkade frulle och sen var vi på stan med älskade pappa, snurrade runt lite på jysk och köpte kuddar till jossan lägenhet, sen var vi pch åt tillsammans :) och helen fick sin efterlängtade cola.. Pappa skulle me båten som alla andra söndagar.... jag och helen hade verkligen inget att göra så vi satte oss på "vårt place" och snackade skit. och VIPS så var dagen slut, va fan! måndag imorgon, pain in the as.

Haha, här i lägenheten är de fullt ståhej! Johanna och Elin bråkar på skoj och elin börjar jaga johanna, så johanna springer fort som tusan till hennes rum och låser in sig, sen kommer problemet, HON KOMMER INTE UT! dåren har låst in sig själv för att vara smart, men egentligen var de inte så jävla smart, hon fick öppna fönstret och kasta ut nyckeln till mig som fick försöka låsa upp på min sida, men de gick inte, vi hämta hammaren och banka på den töga nyckeln och tillslut gick dörren upp och johanna blev glad som en unge som nyss fick en fet glasstrut.

NI TVÅ ÄR TVÅ STORA JÄVLA FRÅGETECKEN OCH DET GÖR MIG GALEN!

nog blarrat från mig hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0