Sunday

Gårdagen var väldigt trevlig, och jag hade kul även fast jag fick vara fyllechaffis. Tummen upp!

Vaknade at helens place, hon hade gjort frukost: Rostade mackor med hallonsylt och oboy! Det var sjukt gott och välbehövligt. Tog bilen in till Visby och kollade på Josefins match, vinst med 7-5! Sen gick jag, jossan och pappa och åt mat på JODA. Mums, kycklingspetten där är så underbara! Resten av eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat framför datan, tragiskt faktiskt. Men det är ganska kul att läsa alla fjortisbloggar, HAHA ni är så patetiska tjejer. Ni är endast kända för att ni är helt jävla brända. Skallslut är det rätta ordet!


Jaha, och nu då? Eller va? Vad sa du? Nej du skojar. FUCK IT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0