Stop and stare, I think i moving, but I go nowhere.

Skolan var ganska dryg idag, från 8a till halv 4a och med äckelnaturkunskap som sista lektion så blir man helt snurrig i bollen. Det blir inte bättre av att jag börjar bli förkyld heller, nej usch. Blir därför ingen träning ikväll - istället blir det Helen och idol. Ganska härligt de me, fast nu när jag inte tränat på en vecka börjar det spritta i benen av längtan till innebandyplanen. Jag måste bli frisk till nästa vecka, bara måste.

Det var hur skönt som helst att vara ledig igår! Jag är lite smått avundsjuk på Donner som är lediga varje onsdag, fast iofs så har jag abra projektarbete på onsdagar, och sovmorgon till kl 12. Tisdags kvällen var skön med häng i Rone med Dennis o lite folk. Skönt att träffa honom igen, hoppas på lite mer umgänge ihelgen med honom och helen såklart. Min och helens lilllördag tillbringades med Josefin. Vi tog vårat raggaråk(helens snygga gräsklippare) och puttrade oss iväg till Josefin för att sen åka och köpa massa gott och sen kurra ner oss och se Män som hatar kvinnor. Fy fan vilken film, jag vill se om den men ändå inte. längtar tills tvåan kommer ut iaf!

Nu ska jag laga mat, får bli wook med grön curry och ris eller fiskpinnar.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0