spöregn och bil körning?

Jag måste erkänna att jag blev riktigt nervös när vi var inne i en stor gymnastiksal och man hör hur regnet och åskan dånar utanför! i en stor gympasal?! och ännu räddare vart jag när jag kom på att jag var tvungen att köra hela vägen hem till stan efter träningen. Men jaa, jag lyckades.

nu ska jag vara en härmis och sno jonnas lista på hennes blogg, har lixom inte mkt annat för mig!


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Japp, var ju på festival för fan! 

Vilka länder besökte du?
nu blir jag deprimerad..

Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
jaa, ta vara på tiden och inte bara sova hela tiden, dock för att det är skönt, men..

Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
<3

Största misstaget?
helt ärligt, du var ett misstag även fast jag inte trodde att jag skulle säga det.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite små förkyld, men inget värre.

Bästa köpet?
min gotlandsring såklart!

Vad spenderade du mest pengar på?
Fidepuben typ:S

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, men ibland kunde de göra mig riktigt ledsen på samma gång.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
volbeat<3

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
jag tror jag deprimerande nog var ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
vart mer med de jag typ inte var med alls i sommras, dåligt samvete <3
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
HAHA, ingen kommentar

Hur tillbringade du midsommarafton?
i burgsvik såklart!

Blev du kär i sommar?
nepp.

Hur många förhållanden?
inget

Favoritprogram på tv?
jag ser inte på tv, de är långtråkigt. 

Bästa boken du läste i sommar?
läste ingen bok, det är också långtråkigt.

Största musikaliska upptäckten?
vettifan

Något du önskade och fick?
jo.. "/

Något du önskade dig men inte fick?
de me.

Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
inget minne, tor jag var bakis.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mm, såklart...

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
typ depp men ändå lycklig?

Vad fick dig att må bra?
J&H<3

Vem saknade du?
Mamma.

Sommarens sötaste?
hihi, :)

Sommarens största kärlek?
jadu, ingen kommentar:)

Sommarens besvikelse?
suck.

Sommarens bästa?
terasskvällar, fiketkvällar, fidepuben, norrköping och sweden rock!

Sommarens beroende?
Ni <3

Nu tror jag att jag ger upp datan och kryper ner i sängen, sleep tight.




Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: jo :D !



har du bloggat länge ?

2009-09-04 @ 16:19:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0