Sovmorgon

Huuuur skönt som helst! Vaknae utvilad runt 10, sen har jag bara strosat runt här hemma i lägenheten i en timme. Underbart! Börjar inte försen kl 1. Men tänkte kila till skolan runt 12 och skriva klart min svenska som skall vara klar tills på fredag. Kommer lixom inte hinna för har ganska fullt upp i veckan.


Idag: Innebandy träning
Onsdag: Föreläsning om projektarbetet och så ska jag klippa mig kl 16.00 :)
Torsdag: Innebandy träning
VIPS SÅ VAR DE FREDAG!

Så nu ska jag vara duktig och fixa iordning mig till skolan, sen skriva klart den där uppsatasen och leta reda på Lorentina så vi kan träna tills Religonsarbetet som ska redovisas muntligt idag. Ska bli skönt när de värsta läxorna är över, så man kan ta det lite lugnt ett tag.

Snart är det höstlov, heaven! Inte alls länge kvar nu tills vecka 43! Åh det ska bli så härligt ifall Moa&Sara kan komma ner och hälsa på den sisa helgen på höstlovet, det var så länge sen nu! Hur svårt kan det vara att matcha in så fastlandet pch gotland får höstlov samtidigt? Nää, så jävla svårt kan det inte vara. men får iaf träffa dom en helg, värt guld!

Nu tryckte jag på någon knapp så jag fick stor text, hur fan gick de här till? aja, skitsamma nu skiter jag i det här. Puss väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0