Slappkväll.

Ja, Elin var inte så sugen på en powerwalk, så det blir mys framför en film istället. Vet inte vilken film ännu bara, men de visar sig! Jag ska nog först hoppa in i duschen först, sen blir de dags att krypa ner i sängen och mysa ner sig.

Haha, jag känner världens vimsigaste tjej, helt ärligt! Freja är ju så sjukt snitsig! Vi orienterade idag på gympan och hon hade ingen klocka med sig så hon fiick låna idrottläraren för att hon skulle hålla koll på när vi skulle vara tillbaka. Hon glömmer att lämna tillbaka den och sen ikväll får vi ett mail från gympaläraren med rubriken: MIN KLOCKA!!!!!!! haha, det roliga är att det är inte bara det Freja har noll koll på. Haha, varje dag med henne är ett äventyr typ.


Den som vill hjälpa mig med bloggen får gärna höra av sig!


Kommentarer
Postat av: Namn

PUSSEL <3

2009-09-14 @ 20:43:29
Postat av: Camilla

jävla pusselunge, puss?

2009-09-15 @ 12:48:16
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0