Såååå...

Nu är allt snart upppackat, all mat i frysen&kylen, jag börjar lugna mig och tänkte skriva några rader här. Burgavik typ hela helgen, det var hur skönt som helst! började med fredagen som tillbringades typ själv i huset, men aja det var mys, städade två bilar, såg idol och lite.
På lördagen åt jag lunchade jag med pappa, grälade med jossan och lekte med helen. På kvällen bar det av till Albin, som var riktigt kul o träffa, var ju typ hur länge sen som helst sist! 
På denna långdragna söndag har jag inte gjort mkt, TJAFSAT MED CPMONGOHELEN, tatt det lugnt(när jag fick av mongot), och packat&handlat. 
Nu väntar jag på pappsen, vi ska äta på JODA ikväll innan han åker hem med båten. Mysfaktor miljoner!




Någon som har lust att hjälpa mig att designa min blogg? har nämligen ingen aning om hur man gör! 

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENSBÄSTACPMONGOHELEN

jag skulle inte kalla de tjafsa, mer busa! Fast eftersom du är en sån bitch så blir du ju sur o då kallar du det tjafs:)

2009-09-13 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0