pain.

jo fy satan va ont jag har i fötterna efter allt dansande igår kväll, helt galet. förfesten var kul, sen var de mindre kul att de var 20 på Gute, men vi kom in tillsut iaf som tur var och nör vi kom in märkte vi att det var hur myket 18 åringar där, så de där med 20-års gränsen kan dom ju stryka. På gute var de tjockt med folk och jag fattade inte riktigt varför dom bara ahde övervåning öppen? aja, jag hade kul och de avslutades med fyllekäk på donken såklart, sen var de dags att börja traska hem, fyfan mina fötter var svullna när jag kom hem.

Idag har vi slappdag här i vår lya i stan, emma ligger på soffan och helen yrar runt som en galen höna. jag måste också börja fixa mig eftersom vi ska ut på stan med älskade pappa! De blir mys, har saknat honom så!

Längtar tills tisdag och träning! måste ut o springa imorgon iaf :)
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0