Miss it!

För precis en månad sen kröp jag, jonna och helen ner i våra sängar(eller domsov på en madrass o i en soffa, men jag i sängen) och var helt pirriga i magen av förväntan och vi var överlyckliga. Vi skulle tillbringa en hel vecka i norrköping, och bara vara! Jag saknar den tiden så sjukt mycket, kan man inte bara spola tillbaka tiden och uppleva allt det igen? Jag saknar det verkligen, det var bäst!
Nog pratat om de, vill dit igen. punkt slut.

Den här dagen var lång i skolan, mycket som jag hunnit med iofs! Efter skolan skyndade jag mig hem och packade mina väskor och sen åkte jag, mamma och brorsan till stan och handlade. Jocke tröttnade ganska snabbt, men jag fick mig en ny parfym, hudlotion och varma tjocka leggings! Välbehövligt. Sen var vi såklart och åt thaimat :) Efter maten var det dags att bege sig till havdhem för att träna! oooh va jag älskar det! Helt galet, innebandy is my life. I bilen hem fick man såklat höra på gamla godingar från disney och de två syskonen olofssons härliga dans på det! HAHA!  

Nu sitter jag här i burgsvik med ett leende på läpparna, LEDIG IMORGON! apskönt! Nu väntar Idol avsnitten jag missat pga. träningarna tis,tor så nu ska jag mysa enr mig i sängen! :) Imorgon kommer plugg-camilla att vara duktig tjej, så hon behöver sova lite me, så tänkte krypa i sng efter de två avsnitten.

Oj, vilken lång blogg. och jag var lite serös ibland, Creeds till mig!

Love&hope, darlings! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0