Ledig!

Skönt som tusan! Sitter nu här och kikar på snibboen som ligger så sött och sover på min kudde. Jag ska nog krama om honom lite sen, även fast jag gjort det hela dagen! Vi har bara luggit och myst och gosat typ, jag har läst ut min svenskabok, han har kurrat ihop sig i min famn och han blev llite sur när jag gick och hämtade något att dricka, men sen kom han kurrandes tillbaka :) min lilla älskling.

Känner mig ganska duktigt som läst ut boken faktiskt, den skall inte vara utläst försen på fredag.. Ska nog göra uppgiften att skriva ett brev till författaren idag me, så kan jag njuta av helgen och slippa tänka på det! Ikväll blir det grillning med mamma, sen bar det av till helen ikväll! 

Nej, nu ska jag ta tag i pluggandet igen. Men först: Mer gos med min snibb.

 
<3

Kommentarer
Postat av: Visdomstanden

Jag saknar dej, med robotröst <3

2009-09-18 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0