längtar som en tok!

Jävlar ja va jag längtar till studenten, helt sjukt galet cp mongo vad jag längtar! Idag har jag beställt min studentmössa, och de var så kul att som dom kallade de "pimpa" sin egen, min blev skitbra helt ärligt, hur nöjd som helst! fast den är typ snyggast bakifrån, där de står 2010 i guldpinsar! Ge mig vår så man kan få hem den o testa! aja nog snackat om studenten, jag blir bara skogstokig!

Jobbig skoldag idag, oh ja. Aerobics och gympa fram till kvart över 12, och boxercise och orientering är fan as jobbigt! Jag som tänkte ut och springa idag eftersom jag trodde inte att de skull ge mig något, men fy fan kommer inte kunna röra mig imorgon!

imorgon är de innbandy som gäller, sen leka med helen iaf, kanske andree, får vi se vad vi hittar på! För är iaf LEDIG PÅ ONSDAG! så jävla skönt, ska fan sova bort hela jävla dagen!

HELEN RING MIG NÄR DU SER DE HÄR! din blogg är depp<3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0