Hösten närmar sig.

Ja, de gör den verkligen! Tänkte nästan dra på mig den stora fluffiga halsduken idag, men ångrade mig med tanke på att de fortfarande är ganska varmt inne i skolan. Men ute är det fan minusgrader snart! Hunnit med ganska mycket i skolan idag, fast jag började kl 1 med lektioner. Pallrade mig iväg till skolan runt 12 för att hinna skriva klart brevet till en författare på svenskan. Så jag blev klar med det, pluspoäng till mig! Även fast jag skjutit upp de länge nu, så är det äntligen gjort! Sen hade vi religon, då gjorde jag och Lorentina vår redovisning om Islam och om deras matkultur. Skönt att även det är ute ur världen nu, fast det var ganska intressant att jobba om de, men ändå skönt att inte ha det på axlarna.

Träning ikväll, as skönt! sen blir det hem och se Idol på webben eftersom man missar det på tv:n, så ser fram emot ett jobbigt träningspass så jag kan springa bort träningsvärken från igår och sen bara däcka i sängen :)

Ska ta och laga lite mat nu och dra på mig träningskläder!
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0