Härliga Lördag!

Gårdags kvällen spenderades i havdhem tillsammans med Albin och Helen. Kollade lite idol, busade och sen blev alla sjukt trötta o somnade i varsitt hörn typ. Vaknade till och från, berättade lite roliga historier och sen somnade vi igen. Vi var lite sega när vi skulle köra hem till Lye halv 2, men de gick och vi somnade fort som tusan igen!

Dagen har varit skön o slapp! Vaknade runt halv 11, åt as god frukost med macka i ugn & allt! Sen skulle helen rida, så jag fick sätta mig på en halmbal ute i solen med en bok medans hon red Metallica. Ganska mysigt om jag får säga det själv, och boken var faktiskt bra. Ska nog läsa lite i den boken sen när helen duschar, för de kommer ta lång tid, för hon har väldigt håriga ben(!!!!!!) Hon försökte bränna upp sina hår förrut, så ni kan ju tänka er hur långa dom är.

Ikväll blir det lite fest i Rone, hoppas på en kul kväll! Jag är lite chafför, så de blir en lugn kväll, för jag ska ju ändå köra in till visby imorgon och se Jossans match kl 13:00.

Puss, skriver nog mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Helen

NU är dom korta igen! :)nästan så att dom itne känns!

2009-09-20 @ 11:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0