Dra åt helvete!

Rent ut sagt, dra åt helvete med dig. Jag blir till och med lite äcklad av att se dig, usch. Det är faktiskt lite skrattretande när jag tänker på det. haha, jag har bara en mening: DRA ÅT HELVETE!

Nu har jag avreagerat mig lite och till och med gjort en kladdkaka för att jag varit så duktig idag(gått i skolan, gjort två läxor, storstädat två bilar och sjungit). Kladdkakan blev skitäcklig tyvärr, ett jävla fiasko. Det fick lixom avsluta en jävla pissdag, en äcklig jävla kladdkaka. Dagen har varit helt misslyckad och jag ska snart sova så det snabbt som fan ska bli en ny dag. Det behöver jag för att lugna mitt sinne. puh.
Imorgon ska jag luncha med pappa och jossan och sen ska jag vara med älsklings helen.


FUCK YOU, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0