23 september

Jag blev jättenöjd med nya frisyren, lite kort kanske, men jag gillade att det blev ganska mycket uppklippt! Skönt att bli av med allt slitet, man känner sig lite fräschare om man säger så.

Ikväll har jag ingen aning om vad som väntar. Måste inhandla matsäck till imorgon eftersom vi ska ha friluftsdag med lång promenad och orientering, suck! Aja, lite bättre än vanligt skola iallafall. Sen ska jag fixa med min garderob tror jag, allt ligger just nu huller om buller (dem som känner mig vet att jag har full koll på var jag har mina grejer och att jag är pedant, så jag har ångest just nu), så ikväll ska alla kläder på plats! Haha, jag tror jag är knäpp ibland, men de är skönt att ha koll på grejerna, så slipper man dra ut hela garderoben när man ska ha en tröja. Har man koll - vet man vart man ska leta.
Sen ska jag nog börja med min NO-läxa som vi fick idag, HATA NATURKUNSKAP. helt ärligt, jävla skitämne! Jag tänker inte bli värsta forskaren eller hålla på med typ atomer, alger, svampar eller annat trams! Aja, bara o stå ut sista året med äckelämnet.

Nu ska jag ta tag i garderoben med VOLBEAT dunkande i mina öron, hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0