21 september.

Träffade Anna-karin en sväng idag. Hon kom hit och smakade på mina suveränt goda chokladmuffins som jag gjort. Asså helt seriöst, det är bara degiga och äckliga. Men med dlite grädde till smakade det ungefär som jättekladdig kladdkaka. Det var mys och helen avr med också, vi skrattade lite och pratade!

Ganska skön dag, slöt kl 1, hade bara aerobics och gympa, sen slöt jag och gick hem till en sjukling till sambo som har luggigt och kollat film och OTH hela dagen, eller nästan iaf.

Nu börjar jag känna av träningsvärken i benen och i armarna, det är inte skönt kan jag säga. ag springer av de i morgon på träningen får jag hoppas!

Nu: vettifan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0