- femtonde september tvåtusennio -

När jag cyklade till skolan imorse var de strålande solsken, och nu när jag skulle cykla hem kl halv fyra så regnae det, och jag hae bara en tröja på mig som inte var speciellt varm. jag kan summera: jag HATAR regn.

Skoldagen har varit ganska dryg, men som tur var är den nu äntligen över! Ska nog snart börja laga mat om jag ska hinna få i mig något innan innebandyträningen. Efter träningen bär de av till Burgsvik för att sova där, så jävla skönt att få komma hem! Måste ju sova hemma, eller måsteoch måste, men jag ska till tandläkaren imorgon på hemse, så blir lite närmare om jag sover i burgsvik. Sen åker jag med bussen till stan så jag hinner hela skoldagen eftersom jag börjar inte försen 12. Så det enda jag missar är en skön sovmorgon, men thats life.


Pussisar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0