Walk on water.

Somtimes känns det som om du aldrig känt mig, eller som om du inte vill ha något med mig att göra längre. Varför? Okej, jag gjorde bort mig totalt, men ska ett misstag göra så att ett vänskapsband bryts bara sådär? Nej, vänskap är starkare än så. Så värderar jag det i alla fall, men jag kan inte sätta fingret på vad som försigår i ditt huvud. Jag har försökt nu ett tag att nå dig, men får ingen respons. Jag vill inte ge upp vår vänskap bara sådär, men är det så du vill ha det så kan jag inte göra mycket för att ändra på det. Jag vill bara att du ska förstå att du är en helt underbar person, någon som jag skrattar med, någon som gör mig lycklig! Jag vill ge det till dig också, jag vill få dig att skratta, jag vill få dig att må bra. Jag tror tyvärr att jag inte har lyckats hittills, och det sårar mig. Jag vet att jag har gjort en del misstag, men det gör väl alla? Jag vill bara få prata med dig igen, gottgöra dig på något sätt. Jag tänker inte ge upp dig bara sådär, för din vänskap betydde, och betyder, enormt mycket för mig.  

Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0