Värdelös dag.

Helt total värdelös. Jag har inte gjort ett skit idag, vaknade vid Helen och vi har inte gjort ett piss. Hon försökte pigga upp mig, men varken fotboll med hennes hund sara eller kärleksmums fick mig på bättre humör. piss. Den här dagen kan gå och pilla sig någonstans. Sitter här just nu, med tända ljus, helt själv i burgsvik. Inte ens när jag tänker att jag ska träna innebandy ikväll blir jag på bättre humör, då är de dåligt.

Igår gjorde jag inte heller ett piss typ. Tog de lugnt, som jag har gjort nu i flera dagar. Vi åkte på hemse och köpte godis, åkte hem till Andree och sockrade ner hans säng med allt godis, tröttnade på de och drog hem till Kim där även Bäckman befann sig. Inte heller där gjorde vi mkt. Helen och jag åkte hem och gjorde ingenting igen, tills vi somnade.


Nu ska jag städa rummet, även fast det inte finns mycket kvar att städa, men jag har verkligen ingen lust att bara ligga och deppa.



Melissa Horn är min drog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0