Tisdag.

Ganska härlig tisdag faktiskt. Jag försov mig iofs, men det gick bra och jag kom i tid iallafall. Jag som hade tänkt att göra värsta frukosten med youghurt hallon, krossade linfrön och solroskärnor, men nej det sprack så fick slänga i mig ett glas mjölk och två rostmackor med marmelad, men de var också gott så ska inte klaga!
Turismen idag var helt okej, och vi klargjorde lite saker för vår lärare om projektarbetet, och nu känns de liiiite bättre! Sen var det dags för religon och muntliga förhöret! Det gick superbra och min lärare sa att jag lät som en levande bok, MVG fick jag. Såå, de lönade sig att plugga röven av sig igår! Lite lycklig faktiskt. 

Kom just hem och ska snart fika med Elin, hon gör toscapersikor i ugnen, hm, får se hur det blir! Jag står för muffinsen som har luggit i frysen alldeles för länge, det är konstigt att dom inte är uppätna ännu! Sen ikväll blir det träning i hemse, ska bli skönt att röra på sig och ta bort träningsvärken från aerobicsen igår! 

<3 puss på dig.


Kommentarer
Postat av: Lorentina

Du är jätteduktig vännen :) <3

2009-10-27 @ 17:31:00
URL: http://lorentinaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

du me Lorri :) <3

2009-10-27 @ 18:13:29
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0