Söndag

Gårdagen var ju... oklar? Körde ett gäng till Buttle, där vi egentligen inte var välkomna, fast de struntade vi tydligen i, så drog dit typ 15 pers iaf. Ganska ovärt, men aja. och shit va förvirrande de var igår när man ställde om klockan, för om man ska upp dagen efter så känns de som om man ska försova sig, eller missa ngt. Aja, jag kom i tid idag iaf.

Vaknade upp hemma vid helen, drog direkt in till stan för att spela innebandy. Jag tyckte vi var duktiga, och jag är helrt klart nöjd med vår insats! Jag tycker inte att vi var värda 7 mål i baken, men det får vi ta! Vi kommer igen tills nästa match. Matchen var iaf kul att spela, så det gjorde mig på ett sätt på bättre humör..

Nu väntar jag på helen, sen ska vi nog göra ngt. Vi ska plugga, men de brukar inte bli så mkt med det när vi umgås, men vafan, ikväll kanske?

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0