Sjukt trött.

Somnade runt 2, halv 3 igår. Jag försov mig imorse också, typiskt. Fick bara börja traska fråm Gråbo och var framme runt halv 9 vid skolan. Sitter nu på turims lektion och bara längtar tills dena lektion slutar, eller rättare sagt: Tills denna dag slutar! Jag är sjukt trött och vill bara hem och vila upp mig innan träningen. Om jag nu ska träna.. Har så sjukt ont i axeln, ingen aning om vad som hänt, men haft känningar i axlen ett tag ni men lixom ignornerat det för att jag vill träna. Men i morse när jag vaknade var de hemskt, helt seriöst, har nog aldrig haft såhär ont!

Hoppas på att jag kan träna idag, sen blir de hemse torgdag imorgon. Nämligen ledig från skolan.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0