Piggelin<3

Jag har typ tryckt i mig miljoner piggelin ikväll, helt klart nya favorit glassen! jag tror jag ska gå och ta en till i frysen snart, men de läskiga är att man fastnar lite med tungan i början för helen&josefins frys är för kall. Aja, blev ju ingen träning ikväll pga att jag har pain i axeln. Så det blev en hemma kväll med Helen och Josefin i deras nya lya vid gråbo ikväll igen. Men jag klagar inte, helen har till och med masserat mig för jag hade så ont, och smörjt in mig me sån där salva som luktar jenka! Jag ska tvinga henne att massera mer innan vi ska kypa isäng!

Verkar bli utgång på lördag igen, me like! Sen Endre på söndag och pappa på söndag eftermiddag. Verkar bli en helt under bar helg. Jag tror till och med att jag hinner hem till burgsvik på fredag kväll också, det vore som körsbäret på glassen!

Nu ska jag nog ta en glass till, heaven. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0