OTH

Gårdagen var skön. Tränade innebandy och var Helen och Andree. Haha, vi satt typ i köket, Helen somande och jag och Andree snackade om saker jag inte ska skriva ut här. För då kanske han blir generad. Men hallå cp, du ska skicka sms till mig när du kommer på de där du skulle komma på! Även fast jag tror att det är önsketänkade.
Vi skulle baka muffins, men de var bara Helen som var sugen, så det blev inte av. Sååååå, när jag och Helen vaknade imorse så bakade vi muffins efter frukosten! Muums, dom är redan slut tyvärr. Jag skyller på Helen!

Klockan är nu runt 3, och Helen ska snart ner i stallet, och sen iväg på hästträning. Och jag, ja jag ska gosa ner mig i sängen och kolla på One Three Hill, MYSFAKTOR DUSSINMILJONER! sen ska vi hitta på ngt ikv, men vet inte riktigt vad ännu. Det visar sig alltid!

Nu ska jag tjata och bråka med helen, de är jag som bäst på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0