OLIVIA 18 ÅR! JAJAAJAJaAAA

Hemma från världens bästa kväll. började me d frö fest hemma hos oss, as kanon! Vi läste upp dikten vi skrivit om lille olivia, hon blev glad. Fast vi skrev lite dumma saker, men hon är vår lilla ängel iAF! sen drog vi vidare till krogen, de var sjukt kul! dansade som fan och träffade massa sköna folk! sen blev de fyllekäk efter såklart! jag är smart, hade med mig foppa tofflorna i väskan så jag slapp gå hem im ina 11 cm´s klackar.. GOOG GIRL, +poäng till mig, tack. Tack för en hörlig kväll tjejer, jag älskar er de vet ni !! <333

Nu lagar mina två sambos korv me makaroner me två grabbar, och jag ska sova för jag är inte hungrig. jag sla fan sova tills jag vaknar imorogn, skönt! förat gången på läääänge. så kör vi imorogn igen , TAGGA!!!! haha jag är onte avis på de som ska upp me båten typ 6 imorogn bitti, de är galningarna som lagar korv just nu som ska de, HAHA grattis till dom, (och olivia såklrt) OLIV IA 18 ÅR JAG ÄLSKAR DIG!

Nu ska jag sova tror jag, i need it.

Kommentarer
Postat av: olivia

tack för en helt underbar kväll , det var enbart er förtjänst att den blev helt perfekt!! ni är bara för underbara allesammans<3 jag älskar dig gumman!

2009-10-18 @ 15:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0