Myskväll!

Jag och helen orkade typ inget igår, orkade inte åka hem till mig och hämta chip&dipp och vi orkade inte ens kolla på plugghögen. Så jag somnade i soffan ist.. Aja, provet gick bra idag i alla fall, så de gör ju inte så mycket att jag inte pluggade så mkt, jag hade ju pluggat i lördags så, sen pluggade jag en halvtimme på lunchen me! Jag var verkligen trött när jag gick upp till skolan i morse, fast piggnade till lite när jag sprang 3-kilomtern på p18 på idrotten! Annars hade jag inte pallat italienska provet, fast jag är iofs jävligt trött nu istället.

Ikväll blir det en härlig myskväll i lägenheten här i Visby, skönt! Det behöver jag vekligen, har hållt igång med massa saker nu för tiden! Ibland undrar jag hur jag hinner med allting, men de löser sig alltid, faaast jag stressar ganska mycket, så ikväll blir en härlig slappkväll med OTH och chipsen som inte blev uppäten igår.

Nu ska jag nog fixa lite i rummet, sen laga mat, och sen bara mysa ner mig i sängen :)

Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0