Lye-burgsvik-lye-burgsvik-lye-burgsvik

Höstlovet är snart slut, finito. Vad har jag gjort, typ åkt fram och tillbaka från burgsvik till lye och sen tillbaka. Det har det varit värt! Igår trodde jag att jag bara skulle sitta hemma, men nej jag åkte hem till sofie kl 10. Där var även helen. Vi busade med hennes katt Torres i köket, sen pratade vi mycket innebandy. Så jävla taggad till imorgon, helt galet! Helen somnade i soffan, så jag och sofie gick upp på hennes rum och kollade film. John Tucjer must die, den är ganska rolig faktiskt. Sofie somnade direkt och jag såg klart filmen, sen kunde jag inte somna för hennes jävla element som pluppade och hade sig.

Åkte just hem till Burgsvik, men tänkte nog åka till Lye snart igen. Packa och fixa lite först bara, sen får vi se vad som händer ikväll.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0