Lördag!

Vaknade upp i gråbo imorse, usch va trött jag var! Spelade match med B-laget i morse, samling kvart över 8. Det borde vara förbjudet att gå upp så tidigt på en lördag. Aja, vi hade nästan hela matchen tyckte jag, men de är ju målen som räknas tyvärr.

Efter matchen har jag varit riktigt duktig! Var och handlat, bakat muffins och just nu står äppelpajen i ugnen! Har även tvättat massor, och städat här hemma lite mer. Shit va jag känner mig duktig, ganska skönt att inte sova bort hela dagen kanske..

Ikväll taggar vi! Förfest hemma vid mig, se Sverige-Danmark och sen tagga,tagga,tagga för PISTOFF! Känner på mig att det kommer bli en bra kväll! Hope so.

Jag menade varenda ord i mitt förra inlägg, miss you.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0