Lång dag!

Oj va trögt det var att kliva upp imorse, men jag kom i tid till skolan iaf. Jobbig skoldag om man säger så, det är fan inge kul och gå åtta till halv fyra, hur långt som helst! Men jag klarade mig igenom de tillslut. Kom hem och pratade lite med Elin som kom hem från cypern i natt, jävla brunis. Men hon hade haft det bra, som tur är :) 

Ikväll är det träning som gäller! Ska bli skönt att springa av sig lite bekymmer och tankar, sen är det alltid en lycka att träffa laget såklart! Lång dag lär det bli eftersom träningen slutar halv 10 i hemse, sen ska man ännu duscha och köra till stan, så hemma runt halv 11 - kvart i 11.. Då blir det att hoppa i säng direkt! Som tuuuur är har jag sovmorgon till 12 imorgon!!

Snart är det höstlov, ska blir helt underbart! Förta dagarna blir att vara i Visby. Det blir utgång på fredag efter som snyggingen Olivia fyller 18, sen blir det kanske krogen på lördag igen, får se om man pallar lixom! Sen blir det iaf hem till Burgsvik, som jag har längtat! har inte var hemma på över en månad, det är hemskt när jag tänker på det. Ska bli skönt att få sova i sin egen säng, eller skönt... JÄVLIGT UNDERBART!

Nu ska jag nog äta lite mat innan träningen, blir nog mammas köttgryta! kanske se ett oth avsnitt medans jag äter.. Jo fan de ska jag, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0