John Mayer - Daughters

Vad skulle jag ta mig till utan spotify? Helt seriöst, världens bästa uppfinning, eller vad man nu ska kalla det. Utan musik är livet rätt trist.

Vaknade upp runt typ halv 11 hemma hos Helen och Josefin och jag började dagen med knäckebröd och piggelin, mums! Drog hem och duschade och åkte sen ut till hemse för att strosa runt lite på torgdagen med Johanna mys! Fick även träffa mamma en sväng, har ju typ inte träffat henne på ett tag nu. Eller jo, men varje gång man träffar henne så är det ungefär 3 minuter sen ska någon av oss iväg. Suck.

Träffade Andree lite me, och han kommer in till Visby ikväll runt 9. Han ska dricka bärs och jag får dras med ett fyllo inatt. Aja, får hålla koll på han så han inte börjar skrika att det luktar rutten fisk igen och däckar i en buske.


Så nu blir det godis, sen hämta mongot Andree vid bussen. Skriver sen om jag orkar och kan. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MUAHAHAH :D du är taskig din lilla frukt !

2009-10-07 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0