It´s cold around me.

Gårdagen blev som jag väntade mig - Lyckad till tusen! Började med förfest hemma hos mig, vi kollade lite fotboll, men som jag förutspått så blev det inte mycket tittande på fotbollen och vi märkte inte ens när Danmark gjorde mål.. Det var ändå en skitmatch tydligen, så missade inget utan fick en underbar förfest med brudarna istället! Dennis och Pontus ochnågra kikade införbi en sväng också, det var trevligt som vanligt :)

På vägen ner till hp5 så var det ju vissa som skulle visa sina skills.. hähä men det blev nog mer en flopp för jag kan säga att rulla ner för en backe kanske inte är de smartaste Ms H, eller klarspråk: HELEN, hihi. Aja, vi kom ner till hp5 efter lite rullande, kissande och ombyte på vägen. Det var en lyckad krogen kväll och jag har förjävligt ont i fötterna idag, så mycket som vi dansade! Sjukt kul var det iaf, och som tur var blev vi hämtade också :)

Åkte iväg till Gråbo, VILKEN EFTERFEST, not. Helen, du borde kanske tänka på vad du säger i telefonen? ist för att öppna dörren typ halv ***** nej nu tänkte jag vara taskig.

Det slöt iaf med att jag somnade i min säng, typ halv 6, suck. ville verkligen inte gå upp när klockan ringde kl 12.. Men det var det värt efter att kollat på när Endre spöade Balrog med 10-4(!!) i södervärnshallen. Då var det värt att gå upp dagen efter en härlig krogen runda.

Just nu sitter jag och Helen i hennes lya på gråbo och suckar för vi orkar inte ta tag i vår pluggkväll. Så vi drar hem till mig och kirrar chips och dipp som jag har hemma och tjockar oss istället. Fast vi måste nog plugga också, JAG HATAR PROV(speciellt italienska prov).

nu börjar jag bli riktigt chips sugen, soooo bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0