I´m addicted to you.

mmm, det var hur gott som helst med mammas köttfärsgryta! Jag är helt proppis i magen och laddad för träning till tusen! Innebandy,innebandy,innebandy,innebandy,innebandy!

Efter träningen följer mitt gull Andree med mig hem och sover vid mig i stan. Han är ju ledig imorgon och jaghar sovmorgon till 12, sååå skönt! Sen ska jag tvinga med han på stan för att köpa huggtänder med mig. det är ju treafest på torsdag med tema halloween! Jag ska iaf klä ut mig på dagen, sen får jag se om jag går på festen på kvällen, det kostar 100 spänn och jag ska träna i havdhem till kl halv 9. Får se hur sugna jag och Johanna är efter träningen! Kan ju inte skippa träningen heller eftersom vi ska åka till Växjö och spela i helgen, oooh va jag längtar! Aja, nu blarrade jag iväg. Andree sover vid mig imorgon också iaf, då ska han hjälpa mig att plugga har jag bestämt! Har ju prov på torsdag. Det ska väl gå bra hoppas jag, the time will tell.

Nu ska jag packa det sista för att sen åka hela vägen till hemse för att träna, me like:) PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0