Fredags mys!

Ikväll blir det att ta det lugnt med Helen i Visby, har match imorgon samling 8.15 SERIÖST?! Jag kommer sova samtidigt som jag springer för jag är verkligen ingen morgon människa om man säger så. Aja, ikväll blir de som sagt fredags mys med helen, vi ska se lite idol o så! Sen kanske vi skulle va chaffisar, eller helen chaffis med min bil, eller mammas bil. Aja krångel, men jag får sitta bredvid för Helen vill säkert köra eftersom hon typ precis tagit körkort :)

Jag gjorde precis ljusa slingor i håret! Eller Emma gjorde dom på mig, jag blev riktigt nöjd med resultatet, förutom en slinga som blev helt missbildad famme vid luggen typ, eller lite nedanför, den blev to big! Men i det hela blev jag supernöjd! Ska platta och fixa det lite nu, så man får se lite bättre hur det blev!

Nu blir det nudelsoppa och OTH! :)

Puss, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0