Första skoldagen!

Oooj, va trögt det var att gå upp imorse, men det gick tillslut. Piggnade till när jag kom till skolan som alla andra måndagar eftersom jag börjar med ett 2,5 timmars långt aerobicspass! Det är på ett sätt ganska skönt att få upp pulsen sådär efter helgerna, men det är trögt när man ligger i sängen och man vet vad som väntar när man kommer till skolan.

Jag har funderat och tror jag ska åka upp till pappa snart någon helg och köpa höst&vinterkläder. Måste ha skor och vantar iallafall, och massa stickade koftor är aldrig fel! Nu i helgen åker jag ju på SM med laget i Växjö. Får se om det hinns med shopping där, vi har ju inget planerat på hela söndagen och lördagskvällen, så det kommer nog bli en toppen helg! Hoppas så många som möjligt kommer med från laget, även fast det bara är upp till årskull 91 som får spela. Det visar sig! Men har iaf fått igång stereon nu i bilen, så nu ska de rockas hela jävla vägen ner till växjö!!

Ikväll ska jag äta pitabröd med massa god fyllning, typ som tacos fast med pitabröd, muuuuch better :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0