En trött Camilla

Jaa, eftersom jag inte somnade försen kl halv 5 i morse så blev de att ta värsta powernapen idag, i typ 4 timmar :S.. det var välbehövligt, men de jobbiga är att när man vaknar igen efter, så känns det som om man typ inte har sovit alls länge och man är typ tröttare än vad man var innan. crap.

Helen kommer snart med bussen, om typ 10 min eller ngt. Vi ska först laga mat, jag är sugen på stuvade makaroner igen, får se vad hon säger. Eller, jag är ganska bra på att övertala, så det blir nog stuvade makaroner. Sen har ju min brorsa flyttat ut för typ ett år sen, och vi har ett tomt rum nere i "källarn" så det ska vi ta tag i! Vi ska fixa det, sjukt taggad! Jag älskar såna projekt. Vi har ett litet teknik pingisbord iaf, så de är en början på rummet!


R, 4 månader. Alla saknar dig, Jag saknar dig <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0