E.L

"Jag vet att ett samtal inte är så svårt, men vad ska jag säga? Vi har glidit ifrån varandra väldigt mycket. Inte på grund av att jag inte hört av mig nu när jag sa att jag skulle det. Det hände något långt innan dess.. Och jag vet inte vad, vi stod så nära varandra, pratade jämt och lyckades hålla kontakten i ett år på lång distans, men när jag väl kom nära dig tappade vi kontakten. Jag saknar oss det gör jag verkligen. Det sista jag gör är att undvika dig, tro det eller ej. Men att höra av mig när jag har kommit ner har känts konstigt. Ringa eller skicka ett sms när jag skulle ner när vi inte pratar annars, när vi inte har någon koll på vad som händer i varandras liv längre.. Inget av det här är en bra ursäkt för att jag inte hört av mig absolut inte. Och att jag va sjuk va inte heller en bra anledning, men den veckan orkade jag verkligen inte göra någonting, låg bara i sängen.. Och nu? Vad ska jag säga, förlåt och att jag saknar oss för det är dom två orden som ringer i mitt huvud varje gång jag hör ditt namn. För jag saknar verkligen oss, vi har gjort mycket roligt tillsammans, och haft kul. Men glidit ifrån varandra, jag kanske int e är samma person som du lärde känna för ett år sen för det är jag själv medveten om mycket i mitt liv har förändrats nu, men på något vis känns det som om att du inte heller är den personen som jag lärde känna.. Men jag sa det då, och står fast vid att jag älskar dig och saknar dig otroligt mycket."

Jag Älskar Dig Också. Men är man riktiga vänner, så ska inte vänskapen kunna brytas, så varför? Jag har inga kloka svar på det. Varför, det ekar i mitt huvud dagligen, och det är inte bara pga av dig. Jag tror jag måste hitta mig själv, så kanske, vem vet, det kanske är jag som är en dålig vän.


Kommentarer
Postat av: E,

Jag känner precis samma, vi kanske behöver lära känna varandra på nytt igen.. För det sista jag vill är att släppa dig. <3

2009-10-17 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0