Creeds till mig!

Jag känner mig ganska duktig faktiskt. Jag lagade klok middag, och nu har jag pluggat i drygt 2 timmar tills provet imorgon! Pluspoäng till mig! Eller prov och prov, muntligt förhör typ. Jag och Lorentina ska rabbla allt vi kan om islam på en halvtimme sen ska vår lärare bedömma oss efter det. Tror det blir bra! det är lättare att blarra på än att få ner det man menar på papper på ett vanligt prov. Hoppas på det bästa, Lorri och jag brukar funka perfekt för grupparbeten och liknande, så det kommer nog bli bra.

Nu tänkte jag nog dra på några oth avsnitt och bara ta det lugnt efter den första jobbiga dagen tillbaka i vardagen. Puss!

 


längtar tills mitt sista och livslånga sommarlov. Studenten nu tack!


Kommentarer
Postat av: Lorentina

Ja vi är bra! <3

2009-10-27 @ 17:30:23
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0