Alien eller helen? vettifan kan inte se skillnad!

Har precis färgat håret på helen, och hon såg ut som en alien när jag hade kletat ut all färg och snurrat ihop det till en boll mitt på huvet. Jag tog lite bildbevis med mobilen, men de ska jag lägga upp när jag ska hämnas någon gång.

Nu sitter jag i Helens och Josefins nya lägenhet på gråbo, jag hatar området, men ÄLSKAR lägenheten. shit,  vi skulle gå till affären och köpa ben&jerrys(SOM INTE FANNS!! fast jag köpte piggelin ist<3) och då följer en äcklig snubbe efter oss och när vi är i affären så kollar han bara på ointressanta saker och kollar och är allmänt creepy. Sen försavnn han bara. Jag kan säga att jag vände mig om och kollade bakom ryggen cirka 5 miljoner gången på vägen hem, som tar typ en minut att gå.

Just nu kollar vi på svenska hollywood fruar eller vad det heter, och jag säger bara en sak. OMG va patetiska blonda brudar det finns.

Puss, hörs när jag orkar blogga igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0