8 oktober

Kul kväll igår, Andree och Johanna blev sådär mysigt lulliga och vi spelade UNO i helens lägenhet! Jag vann, för helen är klantig! Jag, Andree och Johanna åkte hem runt 12 och däckade i stora dubbelsängen, och jag blev mindre glad när klockan ringde imorse. Jag pallrade mig tillslut upp ur sängen tyo kvart i 8a, och skulle åka härifrån kvart över, jag hatar att försova mig! Så det blev en snabb sminkning och upp med håret i en tofs. Har sått på SYO-mässan nu fram till 12 och börjar igen klockan 5 ikväll och ska jobba fram till 9. Ganska kul faktiskt! Föresten ska du välja Richard Steffen? Gå med i gruppen på facebook: "Alla vi som väljer steffen, klicka här!". Där kommer mycket info och bilder om vår skola! Och ni som går rå Steffen redan kan ju bli vän med Richard Steffen och sen bjuda in andra i gruppen o.s.v!

HELEN JAG VILL LEKA FRAM TILL KL 5 , JAG HATAR DIN PRAKTIK :(

Nu ska jag skriva en inköpslista, sen handla om jag orkar.

Puss, hörs senare! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0