29 oktober.

Blä vilken pissdag. Gjorde prov i morse om bergarter, det gick inge vidare tror jag. Andree är ingen bra pluggkompis för vi skrattar mest när han förhör mig+ att han är dålig på att läsa. Sen idag när jag skulle till länsteatern och kolla på en teater om miljöhotet och sånt så parkerade jag på södertorg. Körde in, kollade NOGA att det inte var ngn skylt att man skulle ha p-skiva, kollade på ett P bara, med en handikapp parkering under och allt var bra och jag parkerade. Sen åkte jag hem efter teatern, och märkte inte lappen som satt på rutan. Satte mig i bilen och körde till träningen sen efter, och ser ngt pladdra på rutan, JÄVLA P-BÖTER PÅ 400 SPÄNN?!?! dåliga skyltar om man säger så, för jag kollade verkligen och tänkte på det. men nej, cp. Jag ska överklaga på riktigt, och säga att det är dåliga skyltar där, helt seriöst!! jag blir galen, sen blev det ingen treafeat heller. Var tvungen att träna nu inför SM efter som vi åker i helgen! Aja, träningen var apkul! haha, förra gången körde vi turnering och vinnarna bestämde straff för förlorarna.. Haha bilder finns på facebock under gruppen "Roskars Brudar!" kolla in, haha straffet var att de skulle klä ut sig as fult, och det var as kul! Aja, nog snackat om allt.

Imorgon åker vi, TAGGA! missar värsta höjdar helgen här hemma bara... Men va fan, Innebandy<3
Pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0