19 oktober

HÖSTLOV! Underbart skönt är vad det är. Det är måndag idag, och helgen har varit underbar! Olivias 18 års förfest och sen krogen var helt sjukt kul, tack allihopa för att ni gjorde min kväll! Lördagen var det dags för utgång igen, men alla bangade utom jag och helen! Förfest, just the two of us, och det var mysigt! Det blev liiiite mkt av de goda, men de gjore bara det hela mycket roligare! Vi hade as kul och kvällen bara flög förbi! Rätt som de var blev klockan 2 och krogen stängde. Vi orkade inte upp till donken eller npgåt annat för vi var sjukt trötta, på väg hem blev vi erbjudna en efterfest på hamnhotellet(var nu det ligger??) av några hockerpojkar som var från ngt fastlandslag, men nej tack. knäckemackor och en lugn "efterfest" med helen lockade much more. Så, så blev de. Sov hur länge som helst igår, typ till 1 iaf.

Igår var jag och pappa och åt mat på nya restaurangen Etage. Eller den är inte så ny längre, men det var sjukt gott! mysfaktor miljoner med papa, som jag brukar säga. Sen hem till helen och hämta upp henne för att den åka till underdunderbara Burgsvik! Fast vi var inte där alls länge, utan drog till hemse istället. Vi gjorde inte så mkt, kollade tv och gick på hemse och gjorde ingenting, ganska skönt eftersom jag var sjukt trött efter helgens bravader! Kvällen slutade med en trip till ronehamn för att lämna av dennis, sen hem till burgsvik o MIN SÄNG! ååååh, det var typ hur länge sen som helst som jag sov där!

Nu sitter jag i lye, vet inte vad vi ska göra ikväll. Eller jo vi har ju några förslag, men vet inte hur vi ska göra. Det visar sig! Nu ska jag duscha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0