Sjuk.

Jag bara hostar mer och mer, orkar inte plugga för fem öre. men jag mååååste, ska nog läsa naturkunskapen en gång iaf, det måste jag! Usch, ville verkligen träna ikväll också, hatar att vara sjuk!

Haft en skön kväll iaf, blev lite gladare av wooken jag åt, och ananas milkshaken jag och elin gjorde :) det piggade upp lite i allt hostande. Har även sett massa oth avsnitt och bara degat i sängen, behövligt! Va fan ska jag göra när det är slut, har lixom bara 8 avsnitt kvar på säsong 6, sen då? Nej, fy.
En annan sak som piggat upp idag är låten som Haley sjunger för Nathan första gången hon sjunger för han, jag dör va fint det är!! Lyssnar snart sänder den, men det är det värt, den rullar hela tiden!

Nu ska jag läsa tills provet på NK, HATA.
Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0