Pluggtime!

ja, nu ska jag sätta mig och läsa lite naturkunskap, prov på torsdag. Usch för det, mitt hatämne. btw, 199 dagar kvar sen är skiten ur min värld... STUDENTEN! Fan va härligt det ska bli. Vi tar studenten den tredje juni på säve, och jag längtar som en dåre! Jag ska njuta av varenda sekund av den dagen, LÄNGTAR! och nu är det bara 5 veckor kvar tills jullovet, hoppas det går snabbt, två av dom dagarna går ju åt när jag och helen ska till sthlm och se Melissa Horn, och när vi gjort det är det bara en vecka kvar tills jullov, så det ska nog gå snabbt hoppas jag! Aja, nu blarrar jag bara. Ska plugga nu, sen laga mat, sen får jag se om jag pallrar mig till helen och sofie på gråbo en sväng. får se helt enkelt!


Elsewhere - "Haley" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0