Onsdag

Nationella gick väl bra, antar jag? Asså man fick sitta fram till kvart över ett, men jag gick 9.20? jag fick hop två sidor dataskrivet, så det borde ha gått bra, eller det kändes bra även fast jag gick tidigt, det liksom bara flöt på. Ifall så kom jag hem tidigt, och såg några oth avsnitt och slaggade lite, med hopp at man inte skulle hosta lika mycket efter sömnen, men nej. Brorsan kom och vi snackade i flera timmar om allt, så skönt att prata med någon som förstår, och han är den jag alltid kan disskutera med, om allt! Sen köpte han även thai mat till mig som jag ätit idag, världens bästa bror är vad jag har!

Nu sitter jag hemma vid Emmie och Tove, vi har haft myskväll och jag sleepar över här ikväll i deras nya lya, myspys! nu ska jag duscha, prata med mamma i telefon, se greys och plugga lite! imorgon ska jag ta vaccinet, blä, hoppas det går bra, ska liksom ha prov tre timmar efter sprutan, mindre kul! aja, det får gå som det går!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0