Onsdag

Haha somnade typ 10 igår, försökte verkligen hålla upp ögonen tills House var slut med det gick inte. Hade även sovmorgon imorse, så har verkligen sovit ut. Men har vaknat flera gånger för varje gång jag råkar snurrat och lagt mig på vänsterarmen har jag vaknat av att det gör ont. Och alla som säger att dag 2 år värst har verkligen rätt, gör till och med ont bara att ta på sig jackan, sjukt.

Dagen har faktiskt gått snabbt, jobbat med projektet och haft utvecklingssamtal. Soft dag, och imorgon bli det ännu mer för då har jag sovmorgon till klockan 1. Ikväll blir det mys/vin kväll på gråbo, ska bara äta lite först sen börja dra mig bortåt.

Puss, ha en trevlig kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0