Måndag!

Den här skoldagen gick snabbt, aerobics, gympa, italienska. Slöt kl 3 och det sa bara vips. Skönt!

Ikväll blir det ut och äta med pappa, mysmysmys! Vet inte riktigt vart vi ska äta ännu bara, vet inte riktigt vad jag är sugen på.. JODA funkar ju alltid, men har typ ätit där hela hösten känns det som! Vi får se vart vi går, pappsen kanske har någonstans han vill äta!

Imorgon blir det klass fest at my place! sen vidare till treafesten nere på hp, hoppas på den skoj kväll! Eller hoppas och hoppas, jag tror det kommer bli galet bra. På kvällen är det tema glitter och neon, så då kan man ju bara sminka sig massa och typ ha helens glittrga väst (blink blink med min hundögon helen), men på dagen?? Historiskt tema, jag tror jag skippar det!


Nu ska jag ringa helen och fråga om jag får komma och hälsa på henne tills pappsen.
Puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0