Joe Purdy

Härligt att ha en ledig fredag! Sov ut, umgicks med mamma, fick vara en hel dag i burgsvik och har bara njutit hela dagen! Sen framåt kvällen drog jag mig mot helen och lye. Vi har kollat på Idol och nu ska vi vidare iväg. jag gillar fredagar, för då vet man att man har hela helgen på sig att göra något kul, men hatar lördagsmorgonar för då känns det som helgen redan är slut typ, haha.

Iaf, imorgon ska vi putsa fönstrar med innebandy laget, sen blir det match mot klinte. Tror det blir visby ganska direkt efter för att tagga till utgång! Det var ju trots allt ganska länge sen nu man gick ut, så ska bli skoj! Förfest hemma hos oss i visby, så nära och bra till krogen.

Nu ska jag kila vidare, Puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0