jag blir galen.

Åh gårdagen var mys! Efter skolan satt vi lite och pratade i vårat lilla kök, Jag, J, E och H, det slöt med att ingen ville sitta kvar för att J inte var som alla andra ;) Men iaf, jag och Helen lagade as god mat, kycklingryta med ris och massa sallad! Mums, sen bakade vi muffins med! Vi hann faktiskt med mycket, han även se en halv film och ta en promenad på 40 minuter och hälsa på Emmies lägenhet. Jissus ja, nu när jag tänker efter, och ändå slöt jag halv 4 igår och kom isäng runt 11.

NU sitter jag i skolan och har tursim, inge vidare kul. Tig sprutan idag typ kl 10, gjorde faktiskit inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Har lite ont nu och typ huvudvärk, det visar sig ikväll om jag får några fler biverkningar.

Ska ha redovisning på religonen snart om sekten som jag och Lorentina jobbat med, hoppas det går vägen.

JAG TROR JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN, skojar inte.


Puss, skriver kanske mer i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0